Vista de la sala gran del museu
Pep Botey, Fons Museu de la Pesca
jardines-cap-roig
Museu de la Pesca de Palamós & Jardins de Cap Roig

MUSEU DE LA PESCA DE PALAMÓS & jARDINS DE CAP ROIG

Museu de la Pesca

Inaugurat l’any 2002, aquest museu està situat al port pesquer de Palamós. Es dedica a la difusió i al coneixement de la pesca i del patrimoni marítim i pesquer de la Costa Brava. A través d’un pròleg audiovisual i de 5 àmbits temàtics, el visitant descobreix el món de la pesca marítima al nostre territori. La clau de l’exposició permanent és trobar els orígens d’un món actiu i viu, com es pot comprovar al moll pesquer del port de Palamós.

Jardins de Cap Roig

Situats entre els municipis de Palafrugell i Mont-Ras, a la comarca del Baix Empordà, són un espai únic a la Mediterrània per la seva singularitat. Amb una extensió de 20 hectàrees, aquests jardins allotgen prop de 800 espècies botàniques. S’hi ofereixen activitats per a escoles, famílies i altres col·lectius, així com visites guiades permanents i de temporada. Les visites guiades permanents són:

– Les mil cares dels Jardins de Cap Roig: visita guiada.

– La Dorothy i les seves plantes: treball de laboratori.

– Les plantes de clima mediterrani: visita guiada, consells i debat.

Els Jardins de Cap Roig ens expliquen moltes històries. Ens transporten en el temps, ens acosten al coneixement de les espècies i a la composició del paisatge de la Costa Brava.

Programa

Sortida amb autocar des del punt d’origen.

Arribada a Palamós i visita del Museu de la Pesca on els alumnes faran l’activitat “Pirates a la costa!”.

A la tarda farem una visita guiada als Jardins del Cap Roig, jardí botànic al Baix Empordà que envolta un castell de pedra en un indret esplèndid a la Costa Brava.

Retorn amb autocar al punt d’origen.

L'excursió inclou

Informació & preus

No dubteu a contactar-nos i us prepararem una cotització a mida de les nostres excursions i estades, en funció del punt de sortida i mida del grup.