extremadura-caceres2
extremadura-caceres
extremadura-merida
extremadura-plasencia
extremadura-badajoz
extremadura-yuste

VIATGE A EXTREMADURA

Viatge a Extremadura en grup i amb guia acompanyant. Combinarem el tren AVE fins a Madrid i el trasllat amb autocar per allotjar-nos durant 6 nits a un cèntric hotel de 4* a Cáceres, una ciutat que ha evolucionat durant segles, des de que els romans van construir les seves muralles, un monument amb més de 68.000 metres quadrats de granit treballats de forma manual. 

Però Extremadura no és només ciutats monumentals, com la pròpia Cáceres, Mérida o Badajoz. També visitarem pobles senyorials amb carrers adoquinats com Zafra i testimonis històrics i artístics com Cáparra i Granadilla. I ens sorprendrem amb la riquesa natural de Monuments Naturals com Los Barruecos i el Valle del Jerte.

Itinerari

Dilluns 1 d'abril

ORIGEN → MADRID → cáCERES

Sortida amb tren d’alta velocitat des de Vilafant, Girona, Barcelona o Tarragona. Arribada a l’estació de Madrid-Atocha a les 11.45h i trasllat amb autocar a Cáceres. Dinar en ruta a un restaurant. Arribada a Cáceres a mitja tarda. Sopar i allotjament a l’hotel.
Dilluns 1 d'abril
Dimarts 2 d'abril

PN MONFRAGÜE & CÁCERES

Esmorzar a l’hotel. Durant el matí, sortida amb autocar per visitar el Parc Natural de Monfragüe.

Dinar a l’hotel. Havent dinat, visita a peu amb guia local de Cáceres. La ciutat emmurallada de Cáceres, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Fou fundada pels romans al segle I a.C., formant part d’una important ruta comercial entre Astorga i Mérida, que en temps dels àrabs seria batejada com la Ruta de la Plata. Destaca per una arquitectura rellevant històricament.

Sopar i allotjament a l’hotel.
Dimarts 2 d'abril
Dimecres 3 d'abril

PLASENCIA & VALLE DEL JERTE

Esmorzar a l’hotel. Començarem el dia visitant la ciutat de Plasencia, situada al nord d’Extremadura, on podrem veure la impressionant muralla que protegeix el seu casc antic. Dinar a un restaurant de la ciutat.

Havent dinat recorrerem el famós Valle del Jerte, una de les zones naturals més conegudes d’Extremadura. Retorn a Cáceres. Sopar i allotjament a l’hotel.
Dimecres 3 d'abril
Dijous 4 d'abril

BADAJOZ

Esmorzar a l’hotel. Excursió durant tot el dia a Badajoz, el municipi extremeny més poblat, amb molts monuments i places de renom. Dinar a un restaurant de la ciutat. Tarda lliure.

Retorn a Cáceres cap al vespre. Sopar i allotjament a l’hotel.
Dijous 4 d'abril
Divendres 5 d'abril

TRUJILLO & GUADALUPE

Esmorzar a l’hotel. Durant el matí visitarem la població de Trujillo, a la qual podrem apreciar el seu conjunt arquitectònic amb un encant històric. També anirem fins a Guadalupe, on hi trobem el Reial Monestir de Santa Maria de Guadalupe, considerat el monument més important de la localitat.

Dinar a un restaurant local. Retorn a Cáceres cap al vespre. Sopar i allotjament a l’hotel.
Divendres 5 d'abril
Dissabte 6 d'abril

MÉRIDA

Esmorzar a l’hotel. Durant el matí visitarem Mérida, declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i amb un impressionant llegat romà com antiga capital de la província de Lusitània. Dinar a un restaurant de la ciutat.

Havent dinat, retorn a Cáceres. Tarda lliure a Cáceres per passejar o fer unes últimes compres. Sopar i allotjament a l’hotel.
Dissabte 6 d'abril
Diumenge 7 d'abril

MONESTIR DE YUSTE & VALL DE LA VERA, RETORN

Esmorzar a l’hotel. Visita del Monestir de San Jerónimo de Yuste, un dels més coneguts d’Espanya i on el rei Carles V va passar els darrers anys de la seva vida. També visitarem la Vall de La Vera, coneguda pels seus paisatges de castanyers, roures, deveses i pobles pintorescs amb cases típiques fetes de fusta, fang i pedra.

Dinar a un restaurant local. Havent dinat, trasllat amb autocar a Madrid. Sortida del tren de tornada a les 19.00h des de Madrid-Atocha cap a Tarragona, Barcelona, Girona i Vilafant.
Diumenge 7 d'abril

Preu per persona compartint habitació doble:

1.330 €

Preu per persona en habitació individual:

1.520 €

El preu inclou:

El preu no inclou:

TAMBÉ ET POT INTERESSAR...

AURORES BOREALS A LAPÒNIA
De 8 al 15 de març del 2024
2.400 euros
+ INFO
BULGÀRIA
DeL 15 al 24 de maig del 2024
2.500 euros
+ INFO
HOLANDA FLORACIÓ
Del 12 al 18 d'abril del 2024
2.500 euros
+ INFO
Previous slide
Next slide
CREUER DE CAP D'ANY ALS EMIRATS
Del 29 de desembre al 7 de gener del 2024
3.000 euros
+ INFO
TAILÀNDIA
Del 20 de febrer al 5 de març del 2024
4.500 euros
+ INFO
Previous slide
Next slide