
Joies de les illes Cíclades amb veler a motor
Creuer de 8 dies a bord d’un veler a motor, visitant les illes gregues de Poros, Folegandros, Santorini, Paros, Mykonos, Syros i Kythnos.
El Harmony V és un iot elegant construït l’any 2009, amb 55,95 metres d’eslora. Compleix amb les més exigents normes de seguretat d’EUROSOLAS-ISPS i ISM; els seus potents motors, generadors i estabilitzadors dobles d’última generació permeten travessies segures i confortables.
El Harmony V disposa de 25 cabines, 16 situades a la coberta superior i 9 a la coberta principal. Totes elles de primera qualitat i decorades amb un estil contemporani, amb mobles de tonalitats suaus, i 12.5m2 de superfície.
Les 16 cabines de la coberta superior ofereixen una distribució flexible: llits dobles o dos llits individuals; de les 9 cabines de la coberta principal, 6 tenen llit doble i 3 llits separats.
Tots les cabines tenen àmplies finestres amb bany amb dutxa, amb un elegant acabat corian a parets i terres. Estan equipades amb TV de pantalla plana, DVD, mini-bar, assecador de cabells, aire condicionat individual i caixa de seguretat.
Els itineraris poden patir modificacions segons el criteri de la companyia de creuers i del capità del vaixell en cas de condicions meteorològiques adverses (vents de 6/7 nusos o més, depenent del vaixell) o de les autoritats del Port, que no permetin a un vaixell abandonar el port, o per altres circumstàncies extraordinàries. Aquests canvis no donen dret als passatgers a cap reemborsament automàtic. En totes les situacions, la companyia de creuers garanteix el desembarcament dels passatgers al port de destí anunciat a temps per agafar els seus vols.
Consulteu-nos la possibilitat de fer un tour a Israel i/o a Jordània, abans de començar el creuer i/o després d’acabar-lo.
Aquest creuer té sortides també en sentit invers, amb sortida des de Tel Aviv i final a Aqaba.
Els itineraris que et proposem es poden fer amb serveis regulars o privats, i són flexibles i adaptables a les teves necessitats. No dubtis a contactar-nos encara que no siguin exactament el que busques, amb l’ajuda dels nostres corresponsals locals els modificarem per fer el viatge a la teva mida.
Creuer de 8 dies a bord d’un veler a motor, visitant les illes gregues de Poros, Folegandros, Santorini, Paros, Mykonos, Syros i Kythnos.
Viatge en grup de 9 dies a l’Aràbia Saudita. Un regne secret fins fa poc, carregat de simbolisme i atractius com Madain Saleh (l’altre Petra), Jiddah o Riad.
Creuer de 6 dies pel Camp de Gel Nord de la Patagònic, amb sortida i arribada a Puerto Montt.