
Aventura sobre rodes a Colòmbia
Viatge de 16 dies recorrent Colòmbia amb vehicle de lloguer. Ciutats i pobles colonials, parcs naturals, paisatges cafeters, platges caribenyes i hospitalitat.
Recórrer Costa Rica amb cotxe de lloguer és una experiència única.
Amb aquest itinerari fly&drive podràs visitar la seva capital, San José; el
PN de Tortuguero per veure fresar a les tortugues; el Volcà Arenal, un entorn
ideal per gaudir d’activitats d’aventura; i Monteverde, per endinsar-te en la
seva reserva biològica del bosc nebulós.
Els itineraris que et proposem es poden fer amb serveis regulars o privats, i són flexibles i adaptables a les teves necessitats. No dubtis a contactar-nos encara que no siguin exactament el que busques, amb l’ajuda dels nostres corresponsals locals els modificarem per fer el viatge a la teva mida.
Viatge de 16 dies recorrent Colòmbia amb vehicle de lloguer. Ciutats i pobles colonials, parcs naturals, paisatges cafeters, platges caribenyes i hospitalitat.
Viatge de 9 dies a Israel amb cotxe de lloguer. Gaudeix de l’ecoturisme i d’indrets milenaris a Terra Santa amb aquest itinerari Fly&Drive.
Viatge amb grup de 8 dies, visitant San José, el Parc Nacional Tortuguero, Arenal, la Fortuna, Liberia i Tamarindo