
Llegendes de les illes verdes
Viatge en grup o amb cotxe de lloguer de 15 dies, recorrent Anglaterra, Escòcia, Gales i Irlanda.











Geòrgia és una petita república que ha passat de ser un país gairebé desconegut i només visitat per motxillers, a ser el més visitat del sud del Caucas, gràcies a l’hospitalitat de la seva gent, al seva rica cultura i la diversitat d’espectaculars paisatges. Un destí ideal pels amants de la història i la natura.
Els primers 4 dies del viatge tindran Tbilissi, la multicultural capital georgiana, com a base. Des d’aquí visitareu antigues capitals, esglésies i catedrals monumentals, ciutats excavades a roques i coves, zones vinícoles, la ciutat natal de Stalin i antics enclavaments de la Ruta de la Seda.
Els següents dies us duran a l’interior i el nord del país, per seguir coneixent el patrimoni històric, arquitectònic i cultural de Geòrgia, envoltats de paisatges boscosos i muntanyosos. El viatge acaba amb una pujada a peu al Monestir de Gergeti, des d’on amb sort, podreu gaudir de les vistes al Mont Kazbegi, de 5047 metres.
Segons la tradició ortodoxa, el cristianisme fou proclamat a Geòrgia durant el segle I. És un dels motius pels quals durant el viatge, trobareu nombroses esglésies, basíliques i catedrals. Però aquest viatge és ben lluny de ser religiós. Aquests temples, més enllà de la seva espiritualitat, són autèntiques obres d’art, d’alt valor arquitectònic i històric, testimonis del pas dels segles en un entorn i cultura tan pròxims però tan llunyans a la vegada dels nostres.
Els itineraris que et proposem es poden fer amb serveis regulars o privats, i són flexibles i adaptables a les teves necessitats. No dubtis a contactar-nos encara que no siguin exactament el que busques, amb l’ajuda dels nostres corresponsals locals els modificarem per fer el viatge a la teva mida.

Viatge en grup o amb cotxe de lloguer de 15 dies, recorrent Anglaterra, Escòcia, Gales i Irlanda.

Fantàstic circuit de 7 dies recorrent ciutats, boscos, llacs i castells de Suècia i Dinamarca. Nits a Estocolm, Karlstad, Göteborg i Copenhaguen.

Viatge en goleta turca pel golf de Gokova de 7 nits. Una experiència diferent, fora del turisme de masses, on coneixeràs una altra Turquia en un creuer inoblidable.

Com la majoria dels serveis en línia, el nostre lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers per a diversos propòsits. Les galetes pròpies són bàsicament necessàries perquè el lloc web funcioni correctament i no recopilen cap de les seves dades d’identificació personal. Les galetes de tercers que s’utilitzen a la pàgina serveixen principalment per entendre el funcionament de la nostra web, com interactueu amb ella, mantenir segurs els nostres serveis, oferir anuncis rellevants per a vostès i, en definitiva, ajudar a accelerar les seves futures interaccions amb la nostra web.
Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.