VIATGE EN GRUP A CANADÀ COSTA EST
Acompanya’ns en aquest viatge en grup a la costa est de Canadà, amb guia acompanyant i sortida des de Roses, Figueres, Girona, Olot i Torroella de Montgrí. En cas d’estar interessat en sortir des de Manresa o Tortosa, consulta-ho amb la teva oficina.
Canadà és un país de paisatges increïbles on la natura ens mostra el millor de si mateixa: grans llacs, muntanyes gegants i cascades colossals. Sense oblidar la riquesa i l’encant de les seves ciutats amb història, arquitectura singular i saborosos productes i receptes.
Amb vols directes, 8 nits en hotels de 4 estrelles, esmorzars, 7 dinars a restaurants locals i dos sopars a hotels, només has de preocupar-te de fer-te la maleta, ja que també ens encarreguem de la tramitació dels visat ETA. Som-hi?
De l'1 al 10 de setembre del 2026
Viatge en grup
Guia acompanyant
Vols directes
Hotels 4*
Esmorzars, 7 dinars i 2 sopars
Itinerari
DIMARTS 1 DE SETEMBRE
ORIGEN → BARCELONA → MONTREAL
Trasllat des de les oficines de Roses, Figueres, Girona, Olot i Torroella de Montgrí fins a l’aeroport de Barcelona amb guia acompanyant de Viatges Viñolas. En cas de sortir des de Manresa o Tortosa, consultar a les corresponents oficines.
Sortida del vol d’anada a les 12.05h amb la companyia Air Canada i arribada a l’aeroport de Montreal a les 14.20h. Trasllat a l’hotel de Montreal. Després de distribuir les habitacions, farem una primera passejada amb el nostre guia acompanyant pel centre de Montreal per descobrir els seus carrers emblemàtics, edificis històrics i ambient característic.
Sopar i allotjament a l’hotel.
DIMECRES 2 DE SETEMBRE
MONTREAL
Esmorzar a l’hotel.
Començarem el dia visitant Montreal amb el nostre guia local. És la segona ciutat de parla francesa més gran del món. Descobrirem el carrer St-Laurent, un dels principals eixos, famós per la seva diversitat cultural i ambient animat. Continuarem cap a la Milla Quadrada d’Or, on hi ha la Universitat McGill, i seguidament visitarem el parc Mont Royal, dissenyat per Frederick Law Olmsted (creador també del Central Park de Nova York). Ens aturarem al Llac dels Castors, un espai ideal per passejar, i al Mirador dels Enamorats, amb vistes panoràmiques de la ciutat. De camí al Vell Montreal, passarem pel barri de Le Plateau Mont Royal. Allà explorarem la Plaça d’Armes, amb la majestuosa Basílica de Notre-Dame, i la plaça Cartier, plena de restaurants i artistes de carrer, on també veurem l’Ajuntament. Finalitzarem amb una parada fotogràfica a l’Estadi Olímpic.
Dinar en un restaurant local entre visites.
Allotjament a l’hotel 4* de Montreal.
DIJOUS 3 DE SETEMBRE
MONTREAL → ST ALEXIS DES MONTS
Esmorzar a l’hotel.
Emprendrem el nostre viatge cap a la regió de Mauricie, una de les zones naturals més belles del Quebec, coneguda pels seus boscos exuberants, llacs serens i fauna salvatge. Arribada al nostre hotel, situat en un magnífic i privilegiat entorn de la vora d’un llac, on ens podrem submergir en la tranquil·litat de la natura. Aquest hotel ens ofereix una gran varietat d’activitats per gaudir al màxim de l’entorn. Si les condicions ambientals ho permeten, tindrem l’oportunitat de participar en una sessió d’observació d’ossos i castors, dues de les espècies més emblemàtiques del Canadà.
Dinar a l’hotel. Havent dinat farem una excursió en canoa rabaska, una embarcació tradicional utilitzada pels pobles indígenes per navegar pels rius i llacs de la regió. Seguint aquest antic mètode de navegació, ens endinsarem a les tranquil·les aigües del llac Eau Claire, envoltats de paisatges espectaculars.
Sopar i allotjament a l’hotel.
DIVENDRES 4 DE SETEMBRE
ST ALEXIS DES MONTS → WENDAKE → CIUTAT DEL QUEBEC
Esmorzar a l’hotel.
Sortirem cap a Wendake, una reserva indígena situada als afores de la Ciutat del Quebec. Visitarem el poblat tradicional Huró-Wendat, un espai cultural que ens portarà més de 500 anys enrere, descobrint els costums, tradicions i forma de vida de la nació Huró-Wendat. Dinar a un restaurant local.
Després d’aquesta immersió en la història i la cultura indígena, continuarem cap a la Ciutat del Quebec, la més antiga del Canadà i l’única emmurallada d’Amèrica del Nord. A l’arribada, farem una visita panoràmica per conèixer els seus racons més emblemàtics. Explorarem la seva part alta i baixa, descobrint punts com la Plaça d’Armes, envoltada d’edificis històrics i amb vistes espectaculars. Passejarem per la Plaça Royal, el cor del Vell Quebec, on va començar la història de la ciutat amb els primers assentaments francesos. També veurem el Parlament de la província, una majestuosa construcció que simbolitza el poder polític del Quebec.
Trasllat a l’hotel de Quebec i resta de la tarda lliure. Allotjament a l’hotel 4* de Quebec.
DISSABTE 5 DE SETEMBRE
COSTA DE BEAUPRÉ
Esmorzar a l’hotel.
Avui anirem d’excursió a la Costa de Beaupré. Començarem amb el Canyó de Santa Anna, una impressionant meravella natural amb una cascada envoltada de boscos. Caminarem pels seus ponts penjants, que ofereixen vistes espectaculars del canyó.
A continuació, visitarem la Basílica de Santa Anna de Beaupré, un dels llocs de pelegrinatge més importants del Canadà. Aquest imponent temple, dedicat a la Patrona del Quebec, rep milers de visitants cada any i és coneguda pels seus bells vitralls.
Tot seguit ens dirigirem a l’illa d’Orleans, un veritable tresor patrimonial que ha conservat el seu encant rústic al llarg dels segles. L’illa és famosa pels seus pobles pintorescos, els seus camps agrícoles i les seves cases històriques. Acabarem l’excursió amb una visita de les cascades de Montmorency, que amb els seus 83 metres d’altura són més altes que les famoses cascades del Niàgara. Aquestes impressionants cascades ofereixen miradors des d’on podrem gaudir de les seves vistes.
Dinar a un restaurant local entre visites i retorn a la Ciutat del Quebec. Resta de la tarda lliure i allotjament a l’hotel 4* de Quebec.
DIUMENGE 6 DE SETEMBRE
QUEBEC → OTTAWA
Esmorzar a l’hotel.
Sortida cap a Ottawa, la capital del Canadà. Durant el camí farem una parada en una plantació d’aurons, on coneixerem el procés tradicional d’elaboració del famós xarop d’auró. Gaudirem d’un dinar típic de llenyataires, una experiència gastronòmica que ens permetrà tastar plats tradicionals canadencs en un ambient acollidor i rústic.
Continuarem la nostra ruta cap al Parc Omega, un espai natural on tindrem l’oportunitat de fer un safari fotogràfic a bord d’un autobús adaptat. Durant aquest recorregut, podrem observar de prop algunes de les espècies més representatives de la fauna canadenca, com cérvols, bisons, óssos, llops i moltes més. Aquesta experiència ens permetrà veure els animals en el seu hàbitat natural, mentre descobrim més sobre la biodiversitat del país.
A l’arribada a Ottawa, farem una visita panoràmica per conèixer els seus principals atractius. Descobrirem la seva impressionant arquitectura, que combina influències angleses i franceses, i gaudirem de les vistes a la riba del riu Ottawa. Visitarem la majestuosa Catedral de Notre-Dame, veurem la residència del Primer Ministre i la del Governador General, així com el famós Canal Rideau, un dels llocs més pintorescs de la ciutat, envoltat de jardins florits i mansions elegants.
Arribada a l’hotel d’Ottawa i distribució de les habitacions. Resta de la tarda lliure. Allotjament a l’hotel 4* d’Ottawa.
DILLUNS 7 DE SETEMBRE
OTTAWA → 1000 ILLES → TORONTO
Esmorzar a l’hotel.
Avui passarem per la carretera transcanadenca en direcció a Toronto, fent una parada en un dels llocs més romàntics del país: la regió de les 1000 illes.
Aquest fascinant arxipèlag, situat a l’origen del riu Sant Llorenç, és conegut per la seva bellesa paisatgística i ambient romàntic. Navegarem a bord d’un vaixell durant 1 hora entre illes pintoresques i contemplarem les seves elegants mansions.
Després d’aquesta experiència, continuarem el viatge cap a Toronto, la ciutat més gran del Canadà i capital de la província d’Ontario. A l’arribada, gaudirem d’una visita panoràmica per descobrir els seus llocs més emblemàtics. Passejarem pel seu centre financer, veurem la combinació d’arquitectura moderna i històrica amb l’antic i el nou Ajuntament. Recorrem l’avinguda University, on es troben alguns dels hospitals i institucions més prestigioses del país, i farem una parada davant del Parlament provincial, un impressionant edifici de pedra sorrenca d’estil romànic. Ens endinsarem al distingit barri de Yorkville, conegut per les seves botigues de luxe, galeries d’art i restaurants sofisticats. També visitarem el barri xinès, el segon en importància del Canadà, ple de vida i colors.
Finalment, ens aproparem a un dels símbols més icònics de la ciutat: la Torre CN, una meravella arquitectònica de 53,33 metres d’altura, l’estructura independent més alta de l’hemisferi occidental, que rep més de dos milions de visitants cada any.
Dinar a un restaurant local entre visites.
Arribada a l’hotel 4* de Toronto i distribució de les habitacions. Resta de la tarda lliure i allotjament a l’hotel.
DIMARTS 8 DE SETEMBRE
CASCADES DEL NIÀGARA
Esmorzar a l’hotel.
Avui farem una excursió a Niagara-on-the-Lake, aquesta pintoresca localitat, considerada una de les més ben conservades del segle XIX, va ser la primera capital de l’Alt Canadà el 1792 i als seus inicis va ser poblada per colons americans. Farem una parada per passejar pel seu encantador carrer principal, ple de botigues, galeries i edificis històrics.
Continuarem el nostre trajecte cap a les Cascades del Niàgara, recorrent la carretera panoràmica que segueix el curs del riu Niàgara, oferint vistes espectaculars. A l’arribada, veurem les majestuoses cascades del Niàgara, una de les set meravelles naturals del món i una de les atraccions més icòniques d’Amèrica del Nord. Per viure-les al màxim, embarcarem al vaixell Hornblower, que ens portarà fins a la base de la caiguda d’aigua, oferint-nos una perspectiva única i emocionant d’aquesta força de la natura.
Després d’aquesta experiència, gaudirem d’un dinar al restaurant Skylon, situat a la torre del mateix nom, des d’on tindrem vistes panoràmiques espectaculars de les cascades i el seu entorn.
A continuació, farem una parada a Table Rock, un dels punts d’observació més impressionants, des d’on podrem contemplar les cascades des d’un altre angle i sentir la força de l’aigua caient a pocs metres de distància.
Retorn a Toronto a mitja tarda i allotjament a l’hotel 4* de Toronto.
Activitat opcional amb cost addicional: Vol en helicòpter de 10 minuts sobre les Cascades del Niàgara. Una emocionant combinació de paisatges espectaculars i l’adrenalina d’un vol en helicòpter. A tots els passatgers se’ls proporciona un certificat de vol.
DIMECRES 9 DE SETEMBRE
TORONTO → BARCELONA
Esmorzar a l’hotel. Matí lliure per gaudir de la ciutat al nostre ritme. Podem aprofitar per fer les últimes compres, relaxar-nos en algun dels molts espais verds de la ciutat o acabar d’explorar els seus barris més emblemàtics.
Viurem l’experiència única de dinar al restaurant 360 de la Torre CN, gaudint d’unes panoràmiques incomparables de Toronto i els seus voltants. Havent dinat, trasllat a l’aeroport de Toronto.
Sortida del vol de tornada a les 19.30h Nit a bord.
DIJOUS 10 DE SETEMBRE
ARRIBADA A BARCELONA → ORIGEN
Arribada a Barcelona a les 09.20h.
Recollida d’equipatges i trasllat amb autocar als diferents punts d’origen.
Preu per persona compartint habitació doble:
5.700 €
Preu per persona en habitació individual:
6.700 €
Preu per persona del vol en helicòpter a les cascades del Niàgara:
195 €
Descompte per persona si el grup és de 20 o més persones:
-250 €
El preu inclou:
- Trasllats entre les nostres oficines de Roses, Figueres, Girona, Olot i Torroella de Montgrí i l'aeroport de Barcelona. Manresa i Tortosa condicions especials.
- Vols directes amb Air Canadà, amb una maleta facturada de 23 kg.
- 8 nits d'allotjaments 4* amb esmorzars inclosos.
- 7 dinars a restaurants locals i 2 sopars a l'hotel.
- Dinar de comiat a la torre CN de Toronto.
- Excursions i visites descrites al programa amb guia local de parla hispana.
- Tramitació del visat electrònic ETA.
- Assegurança d'assistència de viatge i cancel·lació AON Infinity C.
- Guia acompanyant de Viatges Viñolas durant tot el viatge.
- Documentació de viatge.
El preu no inclou:
- Begudes durant els àpats.
- Extres personals.
- Qualsevol concepte no indicat a l'apartat anterior.
Mapa de ruta
Contacta'ns
No dubtis a contactar-nos si vols més informació sobre aquest viatge o qualsevol de les nostres propostes de viatges organitzats.
La majoria dels nostres viatges en grup inclouen la sortida o trasllat des de les nostres oficines i altres poblacions properes; i guia acompanyant durant tot el viatge.

