experiències elnacional.cat amb marc pons

VIATGE EN GRUP AL VÈNETO

Aquesta primavera tornem al Vèneto, amb un nou viatge en grup organitzat amb en Marc Pons i el diari digital ElNacional. Del 2 al 8 de maig descobrirem el millor d’aquesta bonica zona d’Itàlia, allotjant-nos 2 nits a Pàdua i 4 nits a Verona. 

Visitarem Pàdua, Verona, Ferrara, Vicenza, Trento i Bassano del Grapa.

Una nova experiència cultural amb sortida des de Barcelona, acompanyats del professor d’història i articulista Marc Pons Barrachina.

Del 2 al 8 de maig

Grup reduït

Guia acompanyant: Marc Pons

Viatge amb avió

2 nits a Pàdua + 4 nits a Verona

Esmorzars i 6 dinars

Itinéraire

DISSABTE 2 DE MAIG

ARRIBADA A PÀDUA

Sortida des de l’aeroport de Barcelona a les 06.30h. Arribada a Venècia a les 08.20h. Recollida amb autocar i trasllat a Pàdua.

Deixarem les maletes a l’hotel i farem una primera passejada per la part històrica de la ciutat, passant per algunes de les seves places, com la Piazza delle Herbe, la Piazza della Fruta i la Piazza dei Signori.

Dinar a un restaurant local proper a l’hotel. Havent dinat, tan bon punt les habitacions estiguin disponibles, temps per descansar i fer una merescuda migdiada.

A mitja tarda, visita de la Catedral i el Palazzo della Ragione. A la planta baixa hi veurem els porxos, amb les botigues d’alimentació. A la primera palanta hi veurem Il Salone, amb els frescos, la pedra Vitupera, el pèndul de Foucault i l’estàtua del cavall.

Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DIUMENGE 3 DE MAIG

VISITA DE PÀDUA

Esmorzar a l’hotel. Començarem el dia visitant la capella dels Scrovegni i la Chiesa degli Eremitani.

Acabarem el matí visitant el Palazzo del Bo, seu històrica de la Universitat de Pàdua, on destaquen l’Amfiteatre Anatòmic i el Jardí Botànic.

Dinar a un restaurant local. Havent dinat, visitarem la Basílica de Sant Antoni de Pàdua i l’església abacial de Santa Giustina.

Acabarem la tarda dirigint-nos a la plaça Prato del Valle, una de les més grans d’Itàlia, i prenent un gelat a la Gelateria Portogallo, una de les més prestigioses d’Itàlia (els seus gelats han guanyat diversos premis).

Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DILLUNS 4 DE MAIG

VISITA DE FERRARA & TRASLLAT A VERONA

Esmorzar a l’hotel. Carregarem les maletes a l’autocar i sortirem cap a Ferrara, ciutat situada a uns 80 quilòmetres de Pàdua.

Trobada amb la nostra guia local i visita de la Catedral. Podrem fer un gelat a la gelateria Primo Frutto, a la Piazza Trieste (a tocar de la catedral). Tot seguit passejarem pels carrers de la part històrica, on destacarem la Piazzeta del Castello, el Volto del Cavallo, la Piazza Trento, la Porta Paola i la Via delle Volte. Acabarem el matí visitant el Castello Estense.

Dinar a un restaurant local. Havent dinat, farem una petita passejada pel Ghetto Ebraico, sense deixar el nucli històric de la ciutat. Cap a mitja tarda, trasllat amb autocar a Verona. Arribada a l’hotel i distribució de les habitacions.

Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DIMARTS 5 DE MAIG

VISITA DE VERONA

Esmorzar a l’hotel. Començarem el matí visitant el Duomo de Verona. Acabada la visita de la Catedral, caminarem fins al Pont de Pedra que creua el riu Adige.
Tot seguit visitarem la Basília de Santa Anastàsia, la més luxosa de la ciutat. Creuarem la part històrica de la ciutat, veient l’exterior de l’Arena (amfiteatre), i continuarem cap al sud per visitar la Basílica de San Zenó Maggiore.

Dinar a un restaurant local. Havent dinat gaudirem d’una visita guiada del Museu de Castelvecchio. Tornarem al centre històric de la ciutat, per acabar de visitar-lo i tenir una mica de temps lliure.

Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DIMECRES 6 DE MAIG

EXCURSIÓ A TRENTO

Esmorzar a l’hotel. Avui agafarem l’autocar per anar a Trento, ciutat situada uns 100 quilòmetres al nord de Verona, i una de les joies renaixentistes del nord d’Itàlia. Dedicarem el matí a visitar la Piazza del Duomo, entrant a la Catedral, i la part històrica de la ciutat.

Dinar a un restaurant local. Havent dinat visitarem el Castello del Buonconsiglio, on hi destaca la Torre d’August, la Torre Torre dell’Àquila (amb frescos gòtics “Cicle del Mesi”) i el Magno Palazzo (loggia, cuines, sales, jardins).

Retorn amb autocar a Verona. Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DIJOUS 7 DE MAIG

EXCURSIÓ A BASSANO DEL GRAPPA & VICENZA

Esmorzar a l’hotel. Avui tornarem a agafar l’autocar per visitar dues boniques poblacions, Bassano del Grappa i Vicenza.

A la petita ciutat de Bassano del Grappa, d’uns 40.000 habitants, hi destacarem el Pont dels Alpins i passejarem pels seus voltants, on trobarem típiques botigues d’artesania i de grappa. Tornarem a l’autocar per desplaçar-nos a Vicenza. 

Dinar a un restaurant local. Havent dinat, visitarem el Teatre Olímpic. Acabarem l’excursió d’avui amb la Piazza dei Signori i la Logia del Capitanato, on visitarem la Basílica Palladiana i l’església de Santa Corona.

Retorn a Verona amb autocar. Sopar lliure i allotjament a l’hotel.

DIVENDRES 8 DE MAIG

MATÍ LLIURE A VERONA & RETORN A BARCELONA

Esmorzar a l’hotel. Deixarem les maletes a la recepció de l’hotel. Matí lliure per passejar o fer unes últimes compres.

Dinar lliure. A l’hora convinguda per trobar-nos a l’hotel per recollir les maletes i traslladar-nos amb autocar a l’aeroport de Verona.
Sortida del vol de tornada a les 15.40h, amb arribada a Barcelona a les 17.20h.

** En cas de falta de disponibilitat, el vol de tornada podria ser també des de Venècia (22.25h-00.25h). **

Preu subscriptors ElNacional.cat compartint habitació doble:

2.225 € + vols

Preu no-subscriptors ElNacional.cat compartint habitació doble:

2.325 € + vols

Suplement habitació individual:

300 €

El preu inclou:

El preu no inclou:

Mapa de ruta

Contacta'ns

No dubtis a contactar-nos si vols més informació sobre aquest viatge o sobre les Experiències que organitzem amb en Marc Pons i ElNacional.cat

També pots fer servir aquest formulari de contacte o escriure’ns directament a elnacional@vinolas.com per tramitar la teva reserva.

Formulari

    Altres viatges amb Marc Pons & Experiències ElNacional.cat

    LA PULLA
    Del 19 al 24 d'octubre del 2026
    des de 2.175 euros + vols
    + INFOS
    EL VÈNETO
    Del 2 al 8 de maig del 2026
    des de 2.275 euros + vols
    + INFOS
    FLANDES
    Del 4 al 9 de juny del 2026
    des de 2.475 euros + vols
    + INFOS
    DORDONYA
    Del 5 al 10 d'octubre del 2026
    des de 2.050 euros
    + INFOS

    Els viatges en grup de Viatges Viñolas

    YUNNAN, XINA
    Del 6 al 20 de novembre del 2026
    5.200€
    VEURE ITINERARI
    COSTA EST DEL CANADÀ
    De l'1 al 10 de septiembre del 2026
    5.700€
    VEURE ITINERARI
    JAPÓ A LA TARDOR
    Del 9 al 23 d'octubre del 2026
    7.200€
    VEURE ITINERARI
    TAILÀNDIA
    Del 17 al 28 de novembre del 2026
    4.350€
    VEURE ITINERARI
    LA PROVENÇA
    Del 19 al 23 de juny del 2026
    1.495€
    VEURE ITINERARI
    EL CAIRE, GEM
    Del 26 al 31 d'octubre del 2026
    2.450 euros
    + INFOS
    PAÏSOS BÀLTICS
    Del 12 al 18 de juliol del 2026
    2.420€
    VEURE ITINERARI
    XINA
    Del 18 de setembre al 2 d'octubre del 2026
    4.950€
    VEURE ITINERARI
    CAP D'ANY A EGIPTE
    Del 26 de desembre al 4 de gener del 2027
    4.900€
    VEURE ITINERARI
    BORDEUS
    Del 29 de setembre al 3 d'octubre del 2026
    1.700€
    VEURE ITINERARI
    NOVA YORK
    Del 5 al 12 de desembre del 2026
    3.950€
    VEURE ITINERARI
    ASTÚRIES
    Del 16 al 22 d'octubre del 2026
    1.410€
    VEURE ITINERARI