VIATGE EN GRUP EN CREUER PEL MEDITERRANI

Hi ha una manera de viatjar que comença abans d’arribar a destí: quan el vaixell s’allunya de Barcelona, el Mediterrani s’obre davant teu i cada dia promet una nova escala, una nova llum i una nova ciutat per descobrir.

Del 25 d’octubre a l’1 de novembre de 2026, amb Viatges Viñolas, aquest viatge en grup a bord de l’MSC Splendida, de la companyia MSC, et convida a viure un creuer pel Mediterrani ple de contrastos: l’ànima marinera de Marsella, l’elegància de la Toscana des de Livorno, l’encant mediterrani de Cagliari, la intensitat cultural de Palerm i la bellesa fortificada de La Valletta.

Un itinerari per gaudir del mar, de la calma i de la descoberta, amb la comoditat de viatjar amb guia acompanyant, trasllats inclosos fins al port de Barcelona, pensió completa a bord i cabina amb balcó. Un viatge pensat per deixar-se cuidar, mirar l’horitzó i redescobrir el Mediterrani des d’una perspectiva única.

Del 25 d'octubre a l'1 de novembre del 2026

Viatge en grup

Guide d'accompagnement

Viatge en creuer

Paquet de begudes Easy

Pension complète

Itinéraire

DIUMENGE 25 D'OCTUBRE

ORIGEN → BARCELONA

Trasllat en autocar des de les diferents oficines en direcció al port de Barcelona, amb guia acompanyant de Viatges Viñolas. En cas de sortida des de Manresa o Tortosa, consultar les condicions a l’apartat corresponent.

Embarcament al vaixell MSC Splendida, que salparà a les 18.00h direcció a Marsella, iniciant una fascinant ruta pels enclavaments més emblemàtics del Mediterrani.

Sopar i nit a bord.

DILLUNS 26 D'OCTUBRE

MARSELLA

Pensió completa a bord.

Arribada al port de Marsella a les 08.00 h.

Marsella, la ciutat més antiga de França, destaca pel seu encant marítim, la seva història i l’ambient dels seus carrers i places. El seu emblemàtic Vieux-Port, la basílica de Notre-Dame de la Garde i els seus barris plens de vida fan d’aquesta ciutat una parada imprescindible del viatge.

Recomanem utilitzar el servei de bus llançadora que connecta el creuer amb l’entrada del port. Un cop al port, ens trobarem a poca distància del centre de Marsella. Des d’allà, si es desitja, es pot contractar el tren turístic per gaudir d’una panoràmica de la ciutat.

Temps lliure per recórrer els carrers de Marsella pel vostre compte o bé per contractar alguna de les excursions opcionals organitzades per la naviliera, que es poden reservar prèviament a través de l’agència Viñolas.

El creuer salparà en direcció a Livorno a les 16.00 h. Nit a bord.

DIMARTS 27 D'OCTUBRE

LIVORNO

Pensió completa a bord.

Arribada al port de Livorno a les 07.00h.

Livorno és una de les principals portes d’entrada a la Toscana, una regió reconeguda pel seu patrimoni artístic, els seus paisatges i la seva exquisida gastronomia.
Des de Livorno s’ofereixen diverses excursions opcionals organitzades per la naviliera, que podreu contractar prèviament a través de Viatges Viñolas. D’entre totes les excursions, hi destaquen “Descubriendo la Toscana: los tesoros de Siena y San Gimignano”, “La Torre de Pisa y otros lugares destacados” o “Un viaje arquitectónico en Florencia y tiempo para compras”, entre d’altres.

El creuer salparà en direcció a Cagliari a les 18.00h. Nit a bord.

DIMECRES 28 D'OCTUBRE

CAGLIARI

Pensió completa a bord.

Arribada al port de Cagliari a les 12.00h.

Cagliari, capital de Sardenya, és una ciutat mediterrània amb una rica història, un nucli antic ple d’encant i unes vistes espectaculars sobre el mar. El seu patrimoni cultural, les fortificacions i l’ambient local la converteixen en una escala molt especial del viatge.

Des de Cagliari s’ofereixen diverses excursions opcionals organitzades per la naviliera, entre les quals destaquen “Tour guiado de Cagliari” i “Panorámica de Cagliari y el Museo del Pueblo de San Sperate”, entre d’altres.

El creuer salparà en direcció a Palerm a les 19.00 h. Nit a bord.

DIJOUS 29 D'OCTUBRE

PALERM

Pensió completa a bord.

Arribada al port de Palerm a les 09.00h.

Palerm, capital de Sicília, és una ciutat on conviuen la història, l’art i una rica tradició cultural i gastronòmica, amb influències àrabs, normandes i mediterrànies que es reflecteixen en el seu patrimoni únic.

Des de Palerm s’ofereixen diverses excursions opcionals organitzades per la naviliera, entre les quals destaquen “Descubre Palermo y la historia de Monreale”, “La ciudad costera de Cefalú y su aclamada catedral” o “Monumentos, paisajes, gastronomía y cultura: Palermo y visita del Teatro Massimo”, entre d’altres.

Recomanem contractar el bus turístic a la sortida del port.

El creuer salparà en direcció a La Valletta a les 17.00 h. Nit a bord.

DIVENDRES 30 D'OCTUBRE

LA VALLETTA

Pensió completa a bord.

Arribada al port de La Valletta a les 09.00h.

La Valletta és una ciutat fortificada plena d’història, amb una arquitectura barroca impressionant i un ric patrimoni cultural declarat Patrimoni de la Humanitat.

Recomanem que gaudiu de la ciutat al vostre ritme, passejant pels seus carrers descobrint-ne els racons més emblemàtics, com la cocatedral de Sant Joan, joia del barroc vinculada a l’època dels cavallers de l’Orde de Malta, així com els Upper Barrakka Gardens, amb unes vistes espectaculars sobre el Gran Port.

El creuer salparà a les 17.00 h. Nit a bord.

DISSABTE 31 D'OCTUBRE

NAVEGACIÓ

Pensió completa a bord.

Jornada de navegació en direcció a Barcelona, gaudint de totes les instal·lacions i serveis del vaixell durant tot el dia.

Nit a bord.

DIUMENGE 1 DE NOVEMBRE

BARCELONA → ORIGEN

Arribada al port de Barcelona a les 08.00h.

Desembarcament i trasllat en autocar cap a les diferents oficines. En el cas de Manresa o Tortosa, consulteu les condicions a l’apartat corresponent.

Preu per persona compartint cabina doble amb balcó Deluxe:

1.600 €

Preu per persona en cabina individual amb balcó Deluxe:

2.400 €

Cabines interiors i amb finestra, sota petició.

El preu inclou:

El preu no inclou:

Mapa de ruta

Contacta'ns

No dubtis a contactar-nos si vols més informació sobre aquest viatge o qualsevol de les nostres propostes de viatges organitzats. 

La majoria dels nostres viatges en grup inclouen la sortida o trasllat des de les nostres oficines i altres poblacions properes; i guia acompanyant durant tot el viatge.


Formulari

    Els viatges en grup de Viatges Viñolas

    YUNNAN, XINA
    Del 6 al 20 de novembre del 2026
    5.200€
    + INFOS
    COSTA EST DEL CANADÀ
    De l'1 al 10 de septiembre del 2026
    5.700€
    + INFOS
    JAPÓ A LA TARDOR
    Del 9 al 23 d'octubre del 2026
    7.200€
    + INFOS
    TAILÀNDIA
    Del 17 al 28 de novembre del 2026
    4.350€
    + INFOS
    ANDALUSIA EN AVE
    Del 2 al 8 de novembre del 2026
    1.500€
    + INFOS
    EL CAIRE, GEM
    Del 26 al 31 d'octubre del 2026
    2.450 euros
    + INFOS
    PAÏSOS BÀLTICS
    Del 12 al 18 de juliol del 2026
    2.420€
    + INFOS
    XINA
    Del 18 de setembre al 2 d'octubre del 2026
    4.950€
    + INFOS
    CAP D'ANY A EGIPTE
    Del 26 de desembre al 4 de gener del 2027
    4.900€
    + INFOS
    BORDEUS
    Del 29 de setembre al 3 d'octubre del 2026
    1.700€
    + INFOS
    NOVA YORK
    Del 5 al 12 de desembre del 2026
    3.950€
    + INFOS
    ASTÚRIES
    Del 16 al 22 d'octubre del 2026
    1.410€
    + INFOS