slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia
slider patagonia

PATAGÒNIA XILENA INFINITA

SANTIAGO

Santiago és una ciutat dinàmica, cosmopolita i versàtil. La capital xilena ofereix tot tipus d’esdeveniments. El millor del vi, festivals internacionals de música, sabors locals i temàtics. La diversitat de la ciutat brilla a través del contrast amb els seus barris. Prepareu-vos per explorar els carrers, on trobareu originals galeries d’art, botigues de disseny, artesania i una gran selecció de restaurants, bars i cafeteries. També podreu gaudir de la nit a barris moderns com el de Bellavista.

PUERTO VARAS

Situada a la riba del llac Llanquihue, Puerto Varas és considerada una de les ciutats més belles de Xile. Amb una clara influència alemanya, fundada per colons germànics a mitjans del segle XIX, des dels seus inicis es va caracteritzar pel seu enfocament turístic. Avui ofereix als visitants un bonic paisatge, bona infraestructura hotelera i gastronòmica, un modern casino de jocs, platja lacustre i activitats culturals a l’aire lliure durant l’estiu.

PUERTO NATALES

Puerto Natales és la porta d’entrada al Parc Nacional Torres del Paine i a diverses aventures a l’aire lliure a la Patagònia. Aquest petit poble està situat al canal de Señoret, al llarg d’un pintoresc fiord, en contrast amb el dramàtic teló de fons dels pics més australs dels Andes. És un centre turístic on podreu trobar excel·lents restaurants, hotels i botigues amb equipament de senderisme.

Itinerari

DIA 1

ARRIBADA A SANTIAGO DE CHILE

Arribada a l’aeroport de Santiago, on personal del corresponsal local us estarà esperant per portar-vos a l’hotel.

Visita de Santiago durant la tarda. El recorregut us permetrà conèixer l’origen de la ciutat i llocs emblemàtics com la Plaza de Armas, la Catedral, el Correo i l’Ajuntament de Santiago. També visitareu el Palacio de La Moneda, seu del govern, i els barris més tradicionals del centre històric. També s’inclou el Cerro de Santa Lucía, anomenat Huelén pels pobles nadius, un veritable oasi urbà en ple centre de la ciutat.

Després del Santiago històric, arribareu al barri de Lastarria, reconegut per la seva oferta cultural, patrimonial i gastronòmica. La segona part del recorregut us portarà a la zona oriental de la capital, al cor financer de Santiago, conegut pels seus moderns edificis, imponents torres de vidre i obres de destacats arquitectes nacionals.

Allotjament a Santiago.
DIA 1
DIA 2

VIÑA DEL MAR & VALPARAÍSO

Esmorzar a l’hotel. Excursió durant tot el dia a Viña del Mar i Valparaíso.

Coneguda com la Ciutat Jardí, per estar originàriament rodejada de grans àrees verdes i preservar a la seva zona urbana bonics i extensos jardins, Viña del Mar és sens dubte un dels millors destins de Xile, amb l’oceà Pacífic com teló de fons. Destaca la bellesa de la seva arquitectura, els seus imponents palaus i el famós Reloj de Flores, fotografiat per milers de visitants de tot el món.

Durant l’excursió, podreu tastar deliciosos productes del mar dinant a algun dels restaurants de la ciutat. Recorrereu la costa, amb imponents vistes de l’oceà Pacífic, fins arribar a Valparaíso, principal port del país. La seva acolorida bellesa i la seva singular situació entre turons, com un veritable amfiteatre natural davant del mar, van ser determinants en la seva declaració com a Patrimoni de la Humanitat per la Unesco.

Visitareu Cerro Alegre, on podreu gaudir de la màgia d’aquesta ciutat, amb els seus pintorescos ascensors, barris multicolor i inoblidables vistes al mar. Tot seguit visitareu la Plaza Sotomayor i el Monument als Herois de Iquique. Arribats al port, tindreu l’opció de navegar per la badia de Valparaíso, veient els seus turons i colors des d’una altra perspectiva.

Retorn a Santiago i allotjament a l’hotel.
DIA 2
DIA 3

SANTIAGO → PUERTO MONTT → PUERTO VARAS 

Esmorzar a l’hotel. Trasllat a l’aeroport de Santiago i vol a Puerto Montt. Arribada i trasllat a l’hotel, situat a Puerto Varas.

Durant la tarda, excursió a Frutillar per conèixer aquest encantador destí lacustre, on el llac Llanquihue i diversos volcans formen part del paisatge. Podreu rebre l’herència dels colons alemanys, amb espectaculars cases antigues (moltes d’elles convertides en allotjaments), deliciosa gastronomia bàvara i rebosteria de kuchenes o strudel de poma.

Durant el recorregut accedireu a un camí rural utilitzat per agricultors de la zona, podent observar l’activitat agrícola i ramadera que s’hi desenvolupa. Podreu conèixer el famós Teatro del Lago, una raó més per enamorar-vos de Frutillar.

Retorn i allotjament a Puerto Varas.
DIA 3
DIA 4

EXCURSIÓ ALS SALTS DEL PETROHUÉ & EL VOLCÀ OSORNO

Esmorzar a l’hotel. El recorregut comença bordejant del llac Llanquihue per la riba sud. Un cop al Parc Nacional Vicente Pérez Rosales, veureu els imponents Salts del Petrohué i les seves aigües de color turquesa. Tot seguit contemplareu l’origen del riu Petrohué, el llac de Todos los Santos i visitareu algunes de les seves tranquil·les platges.

De camí als peus del volcà Osorno, serà el moment de gaudir d’un dinar a la vila de Ensenada (no inclòs). El trajecte us sorprendrà per la vista panoràmica a la vall del riu Petrohué i el bonic llac Llanquihue.

A l’arribar al volcà Osorno, si les condicions meteorològiques ho permeten, podreu accedir al telecadira (opcional) per tenir una vista encara millor del paisatge.

Retorn i allotjament a Puerto Varas.
DIA 4
DIA 5

PUERTO VARAS → PUERTO MONTT → PUNTA ARENAS → PUERTO NATALES

Esmorzar a l’hotel. Trasllat a l’aeroport de Puerto Montt i vol a Punta Arenas. Un cop hagueu recollit les maletes, dirigiu-vos a la sortida principal i espereu el bus que surt a cap a Puerto Natales.

Un cop arribats a Puerto Natales, personal del corresponsal local us ajudarà a arribar a a l’hotel. Allotjament.
DIA 5
DIA 6

EXCURSIÓ A TORRES DEL PAINE

Esmorzar a l’hotel. Les Torres del Paine, a la província del Parc Nacional Última Esperanza, reben visitants de tot el món, captivats per la seva increïble bellesa escènica. El recorregut comença ben aviat al matí, creuant la Cueva Milodón Monumento Nacional, un punt paleontològic i arqueològic situat a 24 km de Puerto Natales, que mostra la història dels primers habitants de la província i el descobriment d’un animal prehistòric l’any 1895.

La ruta continua cap al llac Pehoe, considerat un dels 10 llacs més bonics del planeta. Continuació cap el Salto Grande (una cascada de 12 metres d’alçada) i el mirador del llac Nordenskjöld, davant les banyes del Paine. Tot seguit visitareu la cascada Paine, el llac Sarmiento i la Llacuna Amarga, indrets de gran valor natural i postals verges del Parc Nacional Torres del Paine.

Retorn i allotjament a Puerto Natales.
DIA 6
DIA 7

DIA LLIURE A PUERTO NATALES

Esmorzar a l’hotel.

Dia lliure per explorar la Patagònia tal com preferiu. Us recomanem una excursió durant tot el dia, on navegareu pel Parc Nacional Bernardo O’Higgins. Els destins són els glaciars Balmaceda i Serrano primer, la cascada de Los Cóndores i els penya-segats. El viatge continua cap al Mont Balmaceda, per veure el glaciar.

Més endavant, desembarcament a Puerto Toro per fer un trajecte a peu a través d’un bosc nadiu de coigües i faigs antàrtics, fins gairebé arribar a la paret del glaciar Serrano. De retorn al vaixell, gaudireu d’un aperitiu amb gel agafat del glaciar i del típic ‘cordero asado’ al ranxo Consuelo. Arribada a Puerto Natales després de presenciar un paisatge únic, salvatge i verge.

Allotjament a Puerto Natales.
DIA 7
DIA 8

PUERTO NATALES → PUNTA ARENAS → ORIGEN

Esmorzar a l’hotel. Sortida amb autobús des de l’estació de Puerto Natales fins a l’aeroport de Punta Arenas, per agafar el vol de tornada a la ciutat d’origen.
DIA 8

Mapa de ruta

GRANS VIATGES A MIDA

Els itineraris que et proposem es poden fer amb serveis regulars o privats, i són flexibles i adaptables a les teves necessitats. No dubtis a contactar-nos encara que no siguin exactament el que busques, amb l’ajuda dels nostres corresponsals locals els modificarem per fer el viatge a la teva mida. 

Viatges relacionats

Perú mil·lenari

Gastronomia local, història, tradició, paisatges, arquitectura… Gaudeix de tot el que el Perú et pot oferir.

portada andes

Andes equatorians, Amazones i Galápagos

Viatge de 15 dies recorrent els Andes equatorians, l’Amazònia i les illes Galàpagos. Una experiència per gaudir de l’ecoturisme, la cultura indígena i els llegats colonial i indígena.