
Terres de Suècia i Dinamarca
Fantàstic circuit de 7 dies recorrent ciutats, boscos, llacs i castells de Suècia i Dinamarca. Nits a Estocolm, Karlstad, Göteborg i Copenhaguen.
Geòrgia està considerada com el bressol del vi i no és cap coincidència. Aquest bonic i radiant país caucàsic és el centre de vinicultura més antic, com evidencien diversos descobriments arqueològics. Geòrgia ofereix als entusiastes del vi l’exclusivitat dels vins georgians, les seves varietats de vinya i la història del vi Qvevri.
Els itineraris que et proposem es poden fer amb serveis regulars o privats, i són flexibles i adaptables a les teves necessitats. No dubtis a contactar-nos encara que no siguin exactament el que busques, amb l’ajuda dels nostres corresponsals locals els modificarem per fer el viatge a la teva mida.
Fantàstic circuit de 7 dies recorrent ciutats, boscos, llacs i castells de Suècia i Dinamarca. Nits a Estocolm, Karlstad, Göteborg i Copenhaguen.
Viatge de 5 dies a Sicília, amb dos dies de submarinisme a la Isola di Ustica, una important reserva marína. Inclou 2 nits a Palermo i 2 més a Ustica.
Viatge en grup de 11 dies recorrent Noruega amb un increïble circuit de sud a nord, amb fiords, balenes, les illes Lofoten i el Cap Nord.