








- Del 24 al 29 de juliol del 2022
- 10 a 17 anys, 3r de primària a 2n Batxillerat
- Casa de colònies Can Vandrell (La Selva)
- 479 euros + 1.65 euros d'assegurança obligatòria
COLÒNIES HIP-HOP BRODAS BROS
Colònies d’estiu de Hip-Hop amb els Brodas Bros, companyia de ball i cultura urbana nascuda a Barcelona l’any 2006 i que ha triomfat a tot el món amb els seus vibrants i enèrgics espectacles, sent un exemple de professionalitat, compromís i superació.
Molt més que unes colònies, on practicarem i millorarem les tècniques de ball de Hip-Hop. També explorarem i descobrirem que és la cultura urbana i quins són els valors intrínsecs, la seva importància i llegat com a eina de transmissió i expressió de valors com la pau, el respecte, la unitat, l’esperit de superació, la capacitat de crítica social i la igualtat.
Les colònies d’estiu de HipHop d’eix estels i els Brodas Bros van molt més enllà d’unes activitats divertides o de la pràctica del HipHop i altres expressions artístiques vinculades a la cultura urbana. Dissenyades en base a la nostra pròpia experiència, tenint molt presents els nous models socials cooperatius i de solidaritat.
Perquè el vostre fill/a aprengui a fer, a ser, a viure i a conviure. El respecte és el marc que ens guia:
- Respecte a la natura i al medi que ens envolta
- Respecte vers la diversitat
- Respecte pels companys i per nosaltres mateixos
- Respecte pels valors socials
Uns valors que facin d’ells persones implicades i responsables, persones que faran un món millor.
Activitats de Hip-Hop
- Classes de Hip Hop adaptades per nivells i edats
- MasterClass de Popping, locking i House-Dance
- Taller de Beat Box (percusió vocal)
- Experimentació de grafiti i tag
- MasterClass de B-Boying (Breakdance)
- Taller de DJ
Més de 20 hores de classes i masterClass intenses de la mà dels Brodas Bros, que estaran presents cada dia a la casa de colònies i conviuran de forma estreta amb tots els participants. 4 hotres diàries de dilluns/divendres d’entrenament de hip-hop i de diferents manifestacions artístiques vinculades a la cultura urbana.
Activitats d'aventura
- Splash (activitat d’aventura a la piscina)
- Circuit d’aventura sobre els arbres
- Rocòdrom i tirolina
- BalanzBikes
- Paret ferrada (a partir de 6è de primària)
- Joc de reptes i problemes sobre el plàstic al mar
- Activitats de robòtica amb material oficial Lego
- Roomscape amb ulleres de realitat virtual
- Activitats d’astronomia
- Dinàmiques de grup i cooperació
Es desenvoluparan dies temàtics durant la setmana que vehicularan les activitats del dia i la nit. Els dies temàtics d’aquest estiu son: India, Mèxic, Olimpíades, Austràlia i Xina.
Cada dia una nit temàtica diferent: Brasil, Rússia, Corea i la darrera nit… Sopar de Gala! Recordeu portar a la vostra motxilla roba especial pel sopar de gala, tots/es ben guapos i elegants!
Jocs i dinàmiques de cooperació i resolució de problemes que cada dia de l’estada ens farà superar i créixer individualment i com a grup.
15 minuts després d’esmorzar farem una activitat de relaxació, gestió d’emocions i preparació del nostre cos i ment per tot un dia ple d’activitats. Ioga i mindfulness seran algunes de les pràctiques que realitzarem.
Cada vespre després de sopar compartim impressions de com ha anat el dia, com ens sentim, si ens agradaria canviar quelcom… Compartim opinions i experiències per créixer i millorar.
Casa de Colònies Can Vandrell
Situada a Sant Feliu de Buixalleu, a la comarca de La Selva, Can Vandrell és una de les masies disseminades que conformen la Vall de la Riera d’Arbúcies, enmig d’un paratge idíl·lic, enmarcada pels massissos del Montseny i de les Guilleries, on abunden els boscos d’alzines, alzines sureres, pins pinyoners i castanyers. Compta amb un entorn i equipaments especialment adients per allotjar estades amb nois/ies de totes les edats.
Ofereix 13 habitacions col·lectives i 5 d’elles amb el bany privat.
Tres menjadors i servei de cuina casolana, quatre sales d’activitats i sala amb wifi de lliure accés. Totalment adaptada per a cadires de rodes.
Impressionants exteriors amb esplanades de joc, sorral i piscina amb gespa, zones de picnic i lavabos exteriors.
Garantia de devolució Covid19
Garantia devolució TOTAL COVID19. En cas d’anul·lació de l’activitat abans del seu inici per confinament territorial, prohibició de realtzació de colònies d’estiu o quarantena derivada pel COVID19, compteu amb la garantia de devolució total del que s’hagi abonat excepte 30€ de despeses de gestió.
Garantia devolució TOTAL COVID19. En cas d’anul·lació de l’activitat després del seu inici per confinament territorial, prohibició de realtzació de colònies d’estiu o quarantena derivada pel COVID19, compteu amb la garantia de devolució total del 50% del total dels dies que no s’hagin pogut gaudir de l’activitat.
Descomptes
S’aplicaran un màxim de 2 descomptes per reserva, el de 2 o més setmanes combinat amb qualsevol dels altres que siguin aplicables a una mateixa reserva. Els descomptes de fidelitat, germans, grups i famílies monoparentals i nombroses no són acumulables entre sí.
DESCOMPTE FIDELITAT
Per a nois/es inscrits que ja han participat altres anys de les colònies d’estiu d’Eix Estels, 25€ de descompte directe.
DESCOMPTE PER TORNS
2 TORNS CONTRACTATS: Descompte directe de 25€ totals + dia pont de regal.
3 TORNS CONTRACTATS: Descompte directe de 40€ totals + 2 dies pont de regal.
DESCOMPTE PER GERMANS
2 GERMANS INSCRITS: 50€ de descompte total (25€ per germà).
3 GERMANS INSCRITS: 105€ de descompte total (35€ per germà).
DESCOMPTE PER FAMÍLIES MONOPARENTALS I FAMÍLIES NOMBROSES
15€ de descompte total.
AVANTATGES PER CONTRACTAR 2 O MÉS TORNS
- Dia pont de regal
- Servei de bugaderia gratuït
- Trasllat entre cases gratuït